Feberns vecka

Haylie fick feber i söndags, feber i måndags, feberfri igår och så slog den till igen imorse. Yay. När Haylie för feber så är det inte så att hon är sänkt och ligger i soffan jämnt utan hon har sjukt mycket energi kvar och eftersom en annan inte har energi (jag) så krockar det psykiskt för mig. Vet inte hur många gånger jag kände igår att jag lämnar barnen och Penny hemma och åker för jag blev så jävla less. Var det inte den ena som skrek så var det den andre och en tredje som skällde. Ser inte fram emot varken sportlovet eller när Wiktor ska åka iväg på skoterresa. Alls. 

Mamma var snäll och kom över en sväng idag och passade lilla surHaylie så jag fick åka till BVC drop-in med Sam. Han väger numera 4380g och är 57cm lång. Jätteskönt att få ett "kvitto" på amningen. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Anette

Så härligt att ses och jag önskar jag hade lite av Hallonkakans energi och glädje ❤️

2020-02-13 @ 07:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0