Söndagsfeeling

Trotsade min foglossning och donade i trädgårdslandet idag! Drog bort ogräs, drog upp vitlöken, skördade squash, morötter och mer. Kändes sjukt skönt. Blev även klar med babynestet jag påbörjade för någon vecka sen med Rosanna och igår blev jag klar med Haylies ullkappa. Har varit så sjukt orkeslös så det här kändes verkligen bra att få gjort och avklarat. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Imorgon är det en ny sockermätardag tänkte jag också... Har börjar vänja mig vid graviddiabetesen så livet börjar väl rulla på så gott det går. 


Kommentarer
Postat av: Mami

Åhh vad duktig du varit och vilka underbara saker du gjort! Du är en riktig talang ♥️

2019-09-02 @ 12:27:03
Postat av: Jessica

Det gäller att lägga energi på det som är roligt! Kram 💫🧡💫

2019-09-04 @ 09:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0