Helgen borta!

Allra redan. Har varit hemma sen i torsdags dessutom för Haylies förskola hade planeringsdag, men herregud vad skönt det har varit för kroppen att vara hemma. Åkte ner till landet i fredags efter att jag varit hos sjukgymnasten och fått en TENS-apparat och när vi kom ner så hade mamma, mormor, Lina och hundarna redan infunnit sig till rätta. Därefter trillade en efter en in för att joina vårt härliga sällskap. 

Lördagen bestod av att de andra rev och byggde om tegelväggen till källaren och dona medan vi andra tog hundarna och gick i skogen. Hade tackolov foglossningsbältet på, men satt med TENS-apparaten sen. Den har faktiskt funkat typ. Den har tagit bort en smärta, men jag undrar om den smärtan ersattes med en ny eller om den nya alltid funnits där under men inte lika stark förrän nu när den ena smärtan mildras? Hajar ni? Det känns som att jag har gått på en stock, halkat till och hamnat med båda fötterna på varsin sida av stocken och dunsat rakt på med härligheten. 

I alla fall så åt vi kräftor senare på lördagen och senare på kvällen åkte vi hem. Jag, mamma o Haylie hade sovit lite illa och eftersom ingen av oss var/är 100 så kände vi att vi kanske skulle sova bättre i våra egna sängar. 


Igår var vi iväg till Näsaängs lekplats med Carro, Tom och barnen så de fick busa av sig. Åt lite plocklunch som vi köpte med oss också samt grillade marshmallows. 

På eftermiddagen/kvällen mötte jag upp mamma, Lisa och Lina för att möta Jessica på donken i Hägersten där vi åt middag innan vi gick på PIK och såg Al Pitcher! Vi såg honom för något år sen uppe vid Cirkus och nu ville han testa några nya saker inför sin turné nästa år. Riktigt kul!! Efter det var det hem och hopp i säng och nu sitter vi här, i bilen på väg in till jobbet. Ska se "En värsting till Syster" ikväll på antingen Chinateatern eller Oscarsteatern, men helt ärligt så är jag inte så jäkla taggad. Har ont, sover illa och det regnar. Mja. Vi får se. Kanske bara kollar på första akten... 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0