Easy like a monday morning

Vet inte exakt, men jag hoppas på det i alla fall. Ska försöka ringa och prata med försäkringskassan nu idag (det var hög belastning just nu så jag får prova senare helt enkelt...) om att lägga in den inkomst jag hade när jag jobbade extra i höstas och våras samt få ordning på det här med sjukskrivningen. Kan ju inte gå inkomstlös direkt tills bebis anländer... Mitt tradeande är fortfarande på nybörjarnivå så där blir det inte tillräckligt med inkomst (än! Men en vacker dag). 
 
Annars då? Jovars. Livet rullar ju på. Jag kan inte göra så mycket åt att min graviditet blir värre och värre med alla besvär, men förhoppningsvis så behöver vi inte gå alla 40 veckor utan kan få en igångsättning tidigare. Vi ska förlossningsplanera efter att vi har gjort det sista TUL-et, ser väldigt mycket fram emot det! 
 
 
Har inget inplanerat idag så satte mig och sydde klart amningsinlägg och extra inlägg med plastad frotté till babynestet nu på morgonen. Ska hitta någon lunch att stoppa i mig också och sen så tänkte jag kanske kolla på en film... Jag är urdålig på att kolla på film och serier, men jag måste ju fördriva tiden på något sätt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0