Tandis

Oh lord för jag är fortfarande öm i munnen. Ren och sånt, men öm. Det var ju lite som det alltid varit, lite tandköttsinflammation och lite tandsten... Ska verkligen försöka att hålla efter med de där granarna nu när hon så grundligt fixat det, men jag är ju faktiskt inte mer än människa så ja. Vi får väl se. Och försöka. 

Hade i alla fall trevligt sällskap för jag mötte upp Lina och mamma där så vi åt lunch och jag(!) shoppade lite också. Var supermysigt! Sen hem, hämta Haylie och göra middag. Blev pannkakor idag för Wiktor skulle iväg på någon fotoföreläsning och kom hem senare. 

(null)

(null)

Finns ett ställe i Farsta Centrum som har sjukt god pasta! Jag tog risotto som var så sjukt god, men jag har inte så mycket plats i magen numera så jag orkade inte äta upp allt.. Så jäkla frustrerande när det kommer till god mat. 

Kommentarer
Postat av: Mami

Tack för trevligt sällskap ❤️

2019-11-21 @ 07:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0