Tisdag

Sitter just nu på Roslagsbanan. Ska hämta Hallonkan och sen hem och chilla. Har lite ont i halsen och trött... Haylie har haft nattskräck två gånger inatt så min sömn har störts delux (hon har det såklart värre, men ändå), får jag ingen ordentlig sömn så brukar jag bli lite sjuk. Yay. 
Well well, livet går vidare. Imorgon är det halvdag och sen är det låååångledigt! Ska göra fransar, sy, rida och Haylie "tävlar" sin första tävling på lördag (avslutning på ridskolan). 

Har inga bra bilder, men var iväg på Agrias djurpromenad i helgen med världens bästa. Vi gick även på bio på lördagkväll och såg The Hustle. Rolig! 
Låg i soffan typ hela söndagen för att jag var trött i benen efter promenaden (mamma skulle ju typ springa genom hela promenade). 


Kommentarer
Postat av: Anette

Ajajaj inte bli sjuk nu!
Haha de va Sigrid som sprang, inte jag... Härligt att träffas och umgås! ❤️❤️❤️

2019-05-30 @ 11:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0