Sista kvällen efter långledigt

Yes. Ligger och försöker sova lite. Går sådär som ni kanske märker. 
Har åkt på en liten förkylning som troligtvis är pga sömnbrist. För någon natt sen så somnade jag och Hallonkan vid 20, vaknade av kiss i sängen vid 00 och seeeeen kunde inte jag somna om. Kollade på klockan sista gången vid 4. Helt sjukt. Men så i alla fall, efter det så kom förkylning som ett brev på posten. 
Hjälpte inte direkt att det regnade lite på Haylies ridavslutning heller. Hade anmält henne till hopptävling på avslutningen och hon gjorde det jättebra! (Jag skulle aldrig tvinga henne om hon inte ville eller inte tyckte om det btw, men det hoppas jag att folk fattar ändå). Wiktor håller på att klippa ihop en film från dess, får se när han blir klar... 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0