Lill-lördag

WHATS UP LOVERS?
 
Min framtid som storbloggare känns ganska vag om vi säger så. Telefonen är full av bilder på livet, men bloggen ekar ändå tom av text för att minnas de fina stunderna. Rackans. 
 
Men nu när vardagen och ekorrhjulet är igång igen så borde väl en uppdatering eller två inte vara omöjligt heller? Nä, precis. 
Det jobbiga med att vara fast i ekorrhjulet är ju att en inte kan tänka "åker och gör det där imorgon på dagen" utan istället behöver tänka "åh, måste vänta tills helgen för att det är hämtning på förskolan, hem, laga mat, chilla och sen sova". Ibland önskar jag att vi bodde närmare typ allt. Vi bor ändå nära (tar typ 20 min att gå till Vallentuna centrum eller så går bussen går precis utanför oss. Bilen tar typ 5 min), men ibland skulle jag vilja bo närmare liksom. #lat. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0