Hemma

Någon vill ju inte att vi skulle åkt hem idag känns det som. 
Det tog en lång tid innan vi fick sista samtalet för att kunna åka hem, bilen lät lite konstigt och ville ha någon vätska (ingen farlig vätska vad jag minns. Annars hade jag inte varit lugn) och nu när vi kom hem så ville inte fjärrkontrollen fungera (Wiktor skulle fixat den för typ 4 veckor sen?! Måttligt road) så han fick äntligen tummen ur och ringde telenor och då visade det sig att de hade strul med internet så vi har ingen tv eller internet. Precis som på eftervården. Är lättirriterad känner jag så det här var inte riktigt vad jag behövde. Jag ville ha tvn på med något program där jag inte behövde tänka. Typ Big Bang Theory eller så. 
(null)



Kommentarer
Postat av: Liselotte

Skönt att ni är hemma ändå. Troligen så ska ni bara ta det lugnt och bara vara. Inga störningsmoment alltså. Ta hand om er så syns vi snart. Kram kram 💞

2019-12-09 @ 16:26:48
Postat av: Mami

Njut av att ni är hemma och det kommer att bli bra, tv o internet kommer att lösas och soffläge är bra läge 💗❤️💗

2019-12-10 @ 17:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0