Hello!

Redan onsdag och julafton nästa vecka! Dock har jag ingen riktig julstämning i kroppen eftersom det regnar och inte snöar... Jisses. Var på AMSAK imorse med lilleman för att få hjälp med amningen (eftervården och bvc har inte varit att räkna med direkt) och jag är glad att Wiktor och Haylie körde in oss för att jag hade inte pallat köra, hitta parkering och sen gå i regnet med lilleman i selen. Nej tack. 
Men men! Nu är vi hemma igen och jag håller på att grädda pannkakor till lunch. Lär hamna i soffan med bebis på tutten så fort han vaknat men sen efter det så tänkte jag att vi äntligen skulle dekorera pepparkakshusen jag satte ihop förut! 
Allt händer liksom inte på en och samma dag numera helt enkelt och det är okej. 
Har inte ens hunnit/orkat göra julkort som jag så gärna hade velat, men det är också okej. 

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0