En dag i Allum

Igår körde vi roadtrip! Första stopp blev på Cloettas fabriker i Linköping där vi köpte lite godis, andra stoppet blev på Ge-Kås! Hittade grejer, men blev faktiskt besviken på utbudet... Glömde köpa matlådor dessutom. Suck. Tredje stoppet blev hemma hos Angelica och Magnus där vi åt tacos och sen slocknade. Jisses vad trött jag var igårkväll! Well Well, eftersom jag inte hittade några kläder till mig igår så åkte vi iväg idag till Allum för att kolla. Köpte endast en hårolja... Får dra ut Wiktor på en shoppingrunda när jag kommer hem (han är grym på att köpa kläder till mig). 

Faaaat iof, eftersom jag glömde köpa matlådor och de andra inte heller kände sig klara på Ge-Kås så ska vi svänga förbi en snabbis imorgon innan vi åker hem. Jag fyndade smink (ca 50kr skillnad från t ex Kicks!) som Lina och mamma ocksp ville ha. Superkul!! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Anette

Underbar helg med underbar familj 💞

2019-04-14 @ 17:07:52
Postat av: Anette

Underbar helg med underbar familj 💞

2019-04-14 @ 17:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0