Söndagkväll

Hello lovers! Ska snart sova, men tänkte faktiskt uppdatera bloggen lite. Tänk att helgerna går så jäkla fort? 
Efter jobbet i fredags så tog jag en sväng ut till Strokkur och red! Brukar använda mig av en ridapp som berättar tid, skritt, trav och galopp och sånt men efter halva vägen så stängde den av sig? Sög. 

Jaja, i lördags så var jag och Haylie på hopp och skutt! Tog sen en cykeltur och köpte en vindfleece via köp o sälj Vallentuna. Tog med Penny så hon fick springa lite bredvid cykeln. 
Åkte sen och lämnade Haylie hos farmor och farfar och åkte till Elin för att sminka oss innan vi skulle ut och äta med ett större gäng. Riktigt god mat och trevligt sällskap! 

Idag då? Jo, idag var vi ute på Taxinge Slott med Jennah och Mathias och fikade! Riiiktigt gott och trevligt samt skönt med fint väder! 
Åkte sen förbi mamma och hämtade upp grejer som jag beställt på HM. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0