Så förvirrad fast ändå inte

Jag har ju pluggat nu 1,5 månad och börjar liksom vela. När jag sitter och pluggar känner jag "men det här funkar ju" men sen när jag inte pluggar så känner jag bara en sån enorm stress över det och hela kroppen typ skriker "vill inte!". Egentligen borde jag väl hålla på med något mer kreativt än lön... Men så tänker man på karriärer och den "alltid-klättra"-andan som finns överallt. Vad är det som är så fel med att bara vara nöjd? Jag vet inte. Samtidigt så känns det som att jag sumpar en bra chans om jag slutar. Men det kanske kommer fler chanser? Vid ett bättre tillfälle? För just nu tänker jag bara på allt jag skulle kunna göra om jag inte satt och pluggade varje kväll efter jobbet. 

(null)

Försökte lägga lite kort, men var så uppe i snurr att jag inte fattade någonting av vad korten sa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0