God morgon

Ny vecka och nya ångestgrejer (skoja). Nä men helgen är på tok för kort även fast vi gjort lite grann. I fredags åkte jag till Emelie och träffade några av de andra mammorna för att dricka vin och skratta. Så härligt!! 
I lördags var jag och Haylie på hopp och skutt och röjde för att sen gå hem och börja dona lite inför att Jennah skulle komma på middag. Drog till med oxfilé, pommes, hemmagjord rödvinssås, hemmagjord kantarellsås och lite sallad. Riktigt gott!
Jennah åkte vid 21.30-ish efter att vi hade suttit och skrattat åt gamla minnen.

Igår fick jag lite sovmorgon och åkte sen med Carro och Wincent till Upprätta Ridcenter för att passa Winci medan Carro red. Passade på att fråga massor av grejer för att lära mig också! Åkte sen hem och gick med Haylie till lekplatsen där vi åt pannkaka och gungade. Min Gosunge! 
Hörde av mig till Carro och frågade om vi skulle hinna med en ridlektion på Strokkur och det hann vi! Jävlar vad vi kämpade! Vi galopperade över bommar och sen runt som en 8a och han orkade! Att göra en sån övning låg så långt fram i mitt huvud att jag blev så glad över att det gick! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0