God kväll

Hello och god kväll! 
Sitter just nu och provar att Haylie får komma till ro själv i sitt egna rum, men alltså. Fan. Min unge vill aldrig sova. Alla är olika, jag vet. Men vafan, kan hon inte bara sova någon gång? Lite jävla variation nån jävla gång skadar väl fan inte. 
 
Var förbi centrum idag efter jobbet och köpte nya gummistövlar till henne idag i alla fall! Blev ett par Kavat som jag spanat på.. Det är ullfoder som går att ta ut vilket jag tycker är väldigt smart. Vi passade på att äta middag på Vapiano som ligger gott i kistan nu.
 
 
Ska ner och kolla på "I huvudet på en mördare" nu. Det mordet det ska handla om har de haft ett avsnitt av i Rättegångspodden och ja alltså, den där podden skrämmer typ skiten ur mig. Så hoppas på att bli lite lätt skrämd nu också. 
 
Ciao! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0