Bad at blogga

That’s me! Men vad gör det? Livet är fullt av grejer men ändå inte. Jobbar, pluggar typ varje kväll, har prov i Lön 1 nu i helgen, har börjar rida för en kompis Carro nu också med Strokkur! Jag vill ju tävla i dressyr en vacker dag samt bli så pass duktig att jag också kan ge ut lektioner och det känns som att Carro är rätt person att ta mig dit! Jag var astrött efter passet i söndags och Strokkur var dyngsvettig! Körde lite repetion igår och jag märkte att han hade fattat. Samt att jag var mer bestämd och tydlig. Vill bara rida varenda dag mer och mer!! Har en dröm om att köpa mig en fin häst och kunna tävla i dressyr med. Ska fan dit! 

Utöver det så flyter allt i ekorrhjulet på. Haylie växer, har varit på så sjuuuukt dåligt humör hela förra veckan (säkert nån utvecklingsfas..) men verkar gladare nu! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Sista bilden gav mig ett långt skrattanfall! Stod här på jobbet och kunde inte sluta skratta! Tårarna verkligen sprutade! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0