Nästan helg

Fast kan väl inte riktigt helhjärtat säga att jag ser fram emot helgen ändå. Typ. Eftersom man jobbar vardagar (alldeles för mycket i livet om du frågar mig...) så har man ju liksom bara 2 fria dagar varje vecka. 2! Det är på tok för lite! Och egentligen har jag bara 1,5 eftersom jag ska jobba extra på söndagkväll. Ja, jag har börjat jobba extra ibland på helgerna. Jag ska gå en kurs i februari (har iof inte anmält mig än) och då går det fortare att spara ihop pengar till den om jag jobbar extra. Men det suger ju att jobba extra för det betyder att jag får ännu mindre tid hemma med Haylie och Wiktor. Drömmen är att kunna jobba typ 4 dagar i veckan (max) och ha en börsbaserad inkomst vid sidan av. Så att medan jag jobbar här på jobbet så jobbar mina pengar på börsen. 2 saker på samma gång. Drömmar kan ju ibland ta tid, men de är ju inte omöjliga. 
 
I alla fall så är helgen uppbokad med att vi ska göra pepparkakshus på lördag, Horse Show med Jennah på lördagkväll, Strokkur på söndag och sen jobba söndagkväll. Jajuste, jag ska göra fransar på fredag efter jobbet också, men det är på Cina och vi brukar skratta ganska så mycket så det är ju mer trevligt än jobbigt liksom. 
 
Jaja, ska väl få lite gjort här antar jag. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mami

Way to go girl ❤️❤️❤️

2018-11-28 @ 15:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0