Typ fredag

Det är typ fredag idag för vi har stängt imorgon! Så nice! Vi ska riva kök, jag ska ut till stallet och rida, Angelica o co kommer upp, påskmiddag och massor av annat. Välbehövligt med så lång ledighet! 
 
Min typ fredag ska spenderas med Lina och Julia då vi ska gå och se Black Panther på Sergel. Lina har redan sett den, men hon tyckte att den var värd att ses igen så då körde vi på den! Blir troligtvis jag som låser idag så jag hoppas att det inte kommer in någon i sista minuten som ska stå kvar aslänge för bussen går 17.07.... Blir tight, men jag kan hinna.
 
Annars då? Var och hälsade på Tessis bebis i måndags och fick sms idag om att Malin och Arvids bebis hade kommit! Så mysigt med bebisar överallt! Vill också ha en till men samtidigt inte. Det var verkligen fett jobbigt i början... Å andra sidan så tror jag att det kommer vara lite enklare med nästa för då är inte precis allt nytt liksom. Vet inte. Velar fram och tillbaka på det där alltså. Men så mysigt ändå! Ska försöka sy lite nån gång om jag kan till bebisarna... Hela vårat kök är just nu i mitt rum så det är inte direkt så att jag känner en inspiration att göra något. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0