Yoyoyo

Här sitter jag hemma och vabbar och är väldigt trött. Jag och Rosanna tränade igår vid 21 (!!) och jag var inte hemma förrän 23. Verkligen jätteskönt att träna, men jisses vad trött jag är idag? Får kanske koka lite mer kaffe... 
Vabbar som sagt fortfarande för att Haylie får nya koppor som kommer upp. Det är liksom någon enstaka, men hon får inte gå till förskolan förrän alla torkat så det är bara till att tjuvstarta semestern. Egentligen inte helt fel. 
 
Igår vabbade farmor så jag och Wiktor passade på att äta ute efter jobbet. Eftersom vi aldrig kan bestämma oss så blev det impulsivt Gnarlys Burger på Fridhemsgatan. Hamburgaren var god men pommesen kunde fått lite mera färg och krisp (låter som Mats nu haha!). 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0