YO BRO

Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för det är för fan fredag idag HURRA HURRA HURRA! Minns den tiden då jag jobbade skift och inte alls såg fram emot helger, men nu så! Idag är Isabelle och Marcus uppe i Stockholm så vi ska ses en sväng efter jobbet med Malin och bebisHarry! Ska bli så kul!! Isabelle och Marcus ska få en bebis i juli och jag har inte träffat henne sen i december. Ska klappa på magen lite om jag får.. Hoho. 
 
 
Kom iväg ut till Strokkur igår en sväng, kändes bra. Tränar på det Lina säger åt mig att träna på och det blir verkligen mer och mer harmoniskt. Så jäkla synd att hon bytt stall bara. 
 
 
Btw, jumpsuit är fint men det här med toalettbesöken... Suck. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0