Nationaldagen

Spenderades med min härliga mamma, goa mormor, underbara mostrar och min fantastiska kusin Lina. Mötte upp dem vid centralen och sen började vi strosa runt i stan. Gick in i Storkyrkan och tände ett ljus för älskade morfar och lyssnade lite på deras gospelkör som sjöng. 
Hamnade sen på ett fik för Stockholms Stadsmission innan vi traskade vidare. Blev mycket skratt som vanligt! Vi har alltid kul ihop! 
Blev lite shopping också, inte lika mycket som jag hade hoppats på dock så nästa gång får Wiktor följa med. Han är den som hittar kläder åt mig. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0