Hello lovers!

Idag sitter jag här på jobbet och kör lite. Farmor är hemma med Haylie vilket är ganska så skönt eftersom jag har typ vabbat varje dag i 2 veckor... Gillar att tjäna pengar så det krockar lite med att "bara" vara hemma. Ni kan dock vara lugna för Haylie är lika lugn som en virvelvind. Det är fullt ös jämnt och överallt haha! Så det är inge "baka-kaka-titta-på-film-lugn-och-ro"-vab. Men som jag älskar henne precis som hon är min tös! 
 
 
Fyllde år i måndags så vi båda var lediga och hemma. Mammorna kom över på hamburgerlunch med barnen och vi hade det jätteskönt! Lugnt och chill liksom. Massor av kaffe, fika, mat och spring efter barn (som alltid). Vi körde även ett städ-race i helgen och städade bort väääldigt mycket. Alltså, såhär tomt och rent har det inte varit sen vi flyttade in för 2,5 år sen. Så jäkla skönt! Nu ska bara ugnen på plats, stänkskyddet och sen handtagen och hoppas att det är rent tills det är klart så hela huset kan vara klart och rent samtidigt!! Vore så jäkla skönt. 
 
Men nu; jobb. På fredag är det sista dagen och sen är det seeeeeemester i 3 veckor! WOOP WOOP! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0