Vab

Idag är jag hemma med Haylie. Hon var jättepigg och feberfri i söndags så vi testade gå till förskolan igår, men hämtade henne tidigare då hon knappt ätit något och bara sovit en kvart. Nu är iof Haylie inte känd för att sova länge (snarare att hon är allergisk mot sömn...), men kände att vi är hemma en dag extra ändå. Hon är dessutom inne i någon självständighetsperiod där ALLT är fel, hon kan själv osv. Stark vilja delux. 

Åkte iväg på Zumba och Core igår på gymmet och med PMS så slutade det med att jag funderar på att sluta gymma där. Fresh har blivit SATS och jag tycker att SATS är så opersonliga, robotliknande och "lite-finare-lite-bättre"-attityd. Gillar det inte alls! Dessutom så måste en boka pass (som ALLTID är fulla) och mitt favoritpass Athletic har försvunnit. Så jäkla trist. Typ all personal är utbytt dessutom. Så pga allt så känns det helt plötsligt aslångt till gymmet och inte kul längre. 
Marie ska ta en islandshäst på foder och frågade om jag ville bli medryttare, så jag funderar på att rida två gånger i veckan, ut och springa och köpa klippkort på Balance4You och köra SomaMove hos Rosanna istället. Har inte riktigt bestämt mig eftersom jag vill vänta tills PMSen är över, men just nu så lutar det verkligen åt det beslutet.  

Well Well! 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0