Kväll

God kväll! Idag kom Angelica, Lucas och Frank över på lunch och lek! Så mysigt och så kul att vi har barn i nästan samma ålder. Tänk om vi hade vetat det den där dagen i skolan när vi började prata för första gången? Sjukt kul! 

Haylie har varit feberfri idag och pigg så det blir förskolan imorgon för hennes del. Vi åker ju såklart hem om febern skulle komma tillbaka. Usch, känns så jobbigt att lämna på förskolan för jag tror på riktigt inte att det är så nyttigt som alla säger. I alla fall inte förrän hon är typ 3.

Funderade på att åka till gymmet idag men gymmet har bytt från Fresh till SATS vilket även betyder att pass måste bokas och alla pass är typ alltid fulla. Plus att de Athletic-passen jag gillade har bytts ut mot vanlig crosstraining. Så jäkla tråkigt. Så istället för att släpa mig dit sent en söndagkväll så gick jag ut och sprang istället. Satte alarm på 8 minuter och körde sen timer på väg tillbaka. Så totalt sprang jag 17 minuter helt utan problem! SÅ SKÖNT! 

(null)


Kommentarer
Postat av: Anette

Ååå skönt att hon är feberfri, Åå vad duktig du är! Bra kämpat!!
Puss och kram

2018-01-29 @ 07:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0