i made it

Okej, nu är det gjort! Bokade kursen som jag ville gå! Blir i mars istället för februari, men det gör ju inget tänker jag. Ska bli spännande!! Tycker ju att privatekonomi och sparande är kul så det ska bli roligt att få lära mig mer om sparande inom aktier och fonder. 
 
Har min ekonomi i ett excelark och jag vet att jag har spenderat lite väl mycket den här månaden men har inte vetat exakt. Så jag sammanställde lite nyss och ville typ ramla av stolen. Det var dubbelt så mycket som det brukar, men det blir ju så den här månaden i guess... Julklappar, klippte mig, bokade clinic med Jennah, kortavgift, köpte iof tyg som jag sydde en klänning av och som jag även fick betalt för så den utgiften borde väl inte räknas med kanske. Men äh. Nu kan det ju bara bli bättre. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mami

Helt rätt! De kan bara bli bättre! Du är duktig som bokför allt och har koll, då syns de var pengarna går... Julmånaden är ju som vanligt lite tuffare och mer utgifter än vanligt... See yaa soon 💗

2018-12-20 @ 06:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0