Paus.

Det märks att jag har varit hemma länge nu och att Wiktor jobbade i måndags. Måndagar då jag jobbar är liksom min "vilodag". Jag sover inte ordentligt längre på nätterna, Haylie har nackskrik och så vaknar hon typ 6.30-7 varje morgon. Jag är S Å jävla trött. Helt jävla slut. Och så ska jag underhålla henne varje dag och hon är så full av energi! Det är i princip aldrig en lugn stund. Och jag behöver verkligen en dag att hämta ny energi för att orka. Wiktor vill ju dessutom vara hemma med henne, men det går ju liksom inte. Hemma med barn eller ha kunderna kvar? 


Ibland vill jag bara gråta. 

Men det blir väl bättre hoppas jag. Jag älskar henne så mycket, men min energi är borta. 
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0