Neråt

Bland det jobbigaste med att vara kvinna är pms. I alla fall för mig och verkligen efter att Haylie föddes. Jag har väldigt stora berg-och dalbanor i känsloregistret och ibland är det verkligen sjukt jobbigt att tackla det. Som idag t ex, jag red Atom och vi hoppade medan Jennah höll Hallonkan och det var så sjukt härligt att rida igen!! Men så dimper känslorna neråt så hårt utan anledning. Jag är deppig, känner mig ledsen och tycker att livet suger. Drömmer bort om hur mitt hade kunnat se ut (fastän jag är väldigt nöjd med mitt liv). 


Jag tycker t ex att det ska bli sjukt jävla jobbigt att Haylie ska börja på förskola samtidigt som jag längtar efter att få jobba. Jag hatar tanken på att någon annan ska ta hand om henne, när jag och Wiktor gör det bäst, samtidigt som att det ska bli skönt med en lön igen. Pengar får drömmar att bli till verklighet och mycket vill ha mer så då måste det jobbas. 

Känner även att jag skulle kunna flytta från Stockholm ut till bushen för att komma ner i tempo och all yttre påverkan. Så jävla less på Stockholmsstressen. 

Nej usch.. Jag vill ha solljus och värme. Och lite gladare pms-besvär. 


Kommentarer
Postat av: Mami

Ååå lilla ❤ lider med dig och förstår din kluvenhet gällande Haylie..

2017-10-18 @ 19:47:38
Postat av: Jessica R

Ja just att lämna på förskola är väldigt jobbigt känslomässigt - men det kommer att bli bra 💗

2017-10-20 @ 08:20:06
URL: http://venuswitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0