Måndag

Jaha och snart är måndag slut. Kändes som om att jag gick upp mitt i natten imorse, men nope, klockan var faktistk 6.30 (typ mitt i natten ändå haha). 
 
Känner mig inte alls pigg faktiskt. Inte sjuk eller snorig, men sådär ett mörkt moln hängandes över mig liksom. Troligtvis något som är ganska vanligt eftersom ljuset försvinner och sol gör en gott! Har i alla fall Sy- och Hantverksfestivalen att se fram emot på fredag! WOHO! Men har faktiskt inte planerat in något av vad jag vill köpa (vilket är lite olikt mig...). Tänkte mest kolla på olika kurser faktiskt! Vill lära mig sy underkläder hos B,Wear och även göra koaffer hos Marika Smith... Tänkte iof kolla efter ulltyger! Är ju inne på ullkläder just nu. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0