Wednesday

Snart lider onsdag mot sitt slut. Snart får jag åka hem och pussa på min underbara dotter! 
Det går ändå helt okej att jobba än så länge. Kanske för att jag vet att Wiktor är hemma med henne istället för att hon är på förskolan? Blä. Vill inte att hon ska börja, men vad har vi för val? Vi är inte direkt miljonärer. 

Snart är det i alla fall helg och vi har inget inplanerat förutom att jag ska på Al Pitcher med mamma, moster Lisa, moste Jessica och kusin Lina. Jajuste! Jag lovade en kompis Emma att mata hennes katt lördag och söndag! Men annars ska vi bara njuta av att få vara hemma tillsammans med varandra. 

Älskade fislisa somnade på mig häromkvällen ❤️


Kommentarer
Postat av: Anette

Ska bli väldigt härligt att ses och saknar lilla fislisan o hennes familj <3

2017-11-08 @ 20:36:45
URL: http://mayasmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0