Helgen som gått

Så var måndag slut också. Wiktor ringde och sjukanmälde mig igår för jag mådde inte bra. Sprang på toa, var nära på att spy flera gånger, varm, kall, öm, ont i halsen och allt det där.

Men vi hade i alla fall trevligt i helgen! 
I fredags mötte jag upp några mammor i centrum på kvällen för att kolla Black Friday (hittade lite som jag behövde) och innan vi skildes åt så bestämde vi brunch hos Rosanna och David på lördagen! Jag älskar att vi har så många nya vänner! Och impulsiviteten att bara bestämma en brunch sådär. I alla fall så hade vi sjukt trevligt på brunchen! 
Efter det så åkte jag och köpte ett par vinterskor till Haylie och hämtade sen upp Marie och Thommie och åkte till Tungelsta! Marie o Thommie skulle till ett par kompisar och jag passade på att umgås med mamma o Mats! Lina och Liselott kom över också så vi fick oss några ordentliga skratt! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Sista bilden är från när vi åt tomatsoppa till middag. Hade massor av tomater i frysen och framme som eftermognat så jag körde på soppa. Har varit så mycket piggare på eftermiddagen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0