Gooood morgon

God morgon god morgon! 
Jag är astrött faktiskt, men samtidigt pigg. Tänkte snart göra lite squats så pulsen går upp lite och jag blir ännu piggare. Även om jag är väldigt lat så gör morgonträning att jag blir pigg.
 
Annars då? Inte mycket som händer faktiskt. Livet rullar på och ångesten över att Hallonkan ska börja dagis kommer närmare och närmare. Snart bara 1 månad kvar? Vilken idiot kom på 8-timmars-arbetsdag? 6 timmar hade varit bättre. Mycket bättre. 
 
La upp en budget igår i Excel för 2018 i alla fall. Kände mig sjukt nöjd och vuxen. Lever vi efter den så kommer vi kunna ha en bra semester och renovera köket nästa vinter. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0