En bra dag!

Det var länge sen det var såhär bra dag! 

Wiktor har varit hemma idag så jag fick (tog) sovmorgon och vaknade vid 9.15. Så. Jävla. Skönt. 
Annars brukar vi gå upp kl 6. 

Tack vare sovmorgonen och att Wiktor har varit hemma så har jag hunnit tvätta två maskiner, kört diskmaskinen, städat köket, snyggat till hallen, tränat, handlat och lagat mat. Jag och Wiktor delar på städningen men i och med min energi och att han känner sig krasslig så höll jag gärna igång. 
Skulle ha bytt sängkläder, men det kan jag göra imorgon (och tvätta dem direkt). 

Nästa vecka ska jag träna 4 pass vilket känns sjukt taggande!! 



Kommentarer
Postat av: Mami

Skönt med lite sovmorgon och energi 💟

2017-03-27 @ 06:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0