Work work och gnäll gnäll

Här sitter jag på jobbet och njuter av tystnaden. Ska börja jobba nu på måndagar och så får Wiktor vara pappaledig. Det kommer nog bli skitbra för han är trött på att jobba och jag är trött på att vara hemma.. Förstår inte de som är hemma i flera år faktiskt.. Känslan av att tjäna pengar igen är f-a-n-t-a-s-t-i-s-k. Hade jag varit singel hade jag jobbat dygnet runt i princip och lagt in alla pengar på sparanden. 
 
Ska möta upp Wiktor och Haylie i Arninge för att storhandla sen efter jobbet. Ska bli riktigt skönt att handla för jag måste verkligen se över mina matvanor.. Man kan ju inte träna bort en dålig kost och jag äter inte dåligt just nu, men jag är otålig och vill ha snabbare resultat och då får jag faktiskt ta i lite också så därför tänkte jag köra ett strikt kostschema. Är så trött på den här övervikten. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0