Linas lista

Vad skulle du aldrig…

Äta? - Inälvor
Dricka?  - Urin 
Skoja om? - Hemska saker 
Ha på kroppen? - En helkroppstatuering 
Vilja uppleva? - En nära-döden-upplevelse
Kunna arbeta med? - Soldat. Jag är för lat och gillar inte vapen  
Säga nej till? - Pengar
Googla? - Saker jag inte behöver veta 
Göra offentligt? - Bajsa 
Blogga om? - Knark 

VAD HITTAR MAN ALLTID/OFTA…

På ditt skrivbord? - Tygrester, tråd, symaskiner
Under din säng? - Damm  
I din jackficka? - Damm och hårsnoddar
Bakom din kylskåpsdörr? - Antagligen damm där med 
Vid sidan av ditt handfat? - Tvål 
Högst upp i din bokhylla? - Damm
Längst ner i din tvättkorg? - Smutsiga kläder 
Framför näsan på dig? - Telefonen typ
I dina tankar? - Pengar

 Avslutar med "Tre saker"

Tre saker jag skulle vilja uppleva igen - London, LA och Haylies förlossning 

Tre saker jag uppskattar - Min familj, mitt hem och min hund 

Tre saker som jag vill ha - Pengar, lycka och harmoni  

Tre saker jag älskar att göra - Att äta god mat, resa och ha kul 

Tre ord som beskriver mig - Fantastisk, fantastisk och fantastisk 

Tre saker jag vill bli bättre på - Börsen, sy mina egna kläder och ta vara på nuet

Tre saker jag inte kan vara utan - Pengar, min familj och min telefon 

Tre drömmar jag hoppas blir verkliga - Jag raddade upp 100 mål att nå i ett tidigare inlägg. Refererar dit. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0