Fredag!

En sorglig dag för Stockholm. Tackolov så hann jag köra igenom stan i lugn och ro innan attentatet, men tänker på alla stackars människor som sprang för sina liv i panik. Fy. Det kändes dock väntat efter allt som hänt i världen och att politikerna i vårt land inte har någon stake. 


Kom iväg till gymmet en sväng vid 17 och körde! Gick riktigt bra och jag körde till och med med de tyngre vikterna och insåg att jag orkar fan det! Jag mesar ju gärna, men alltså jag pallar. Mer än vad jag vill erkänna. 

Imorgon blir det dock andra bullar för då ska vi storstäda här hemma. Wiktor ska dra lite kablar för att fixa inför badets ankomst, men han ska inte tro att jag inte lämnar saker till honom HE HE. 


Måste köpa hinkar och plantera mina tomater i också. Fan. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0