Lära mig något nytt

Jag älskar Haylie så sjukt mycket. Hon är min diamant i livet, men jag blir sjukt uttråkad över att vara hemma. Min dag går ut på att ta hand om henne och det går faktiskt väldigt bra. Hon är väldigt snäll och glad fast hon kan ha sina gnällstunder ibland (som alla andra). Kruxet är att det är JAG som blir understimulerad om vi inte kommer ut och träffar andra! Jag skulle inte dra med henne om hon mådde dåligt och vi har oftast 1-2 dagar som vi bara är hemma men då går min hjärna på högvarv om vilka utbildningar jag skulle kunna läsa/gå medan jag är hemma. Jag vill lära mig sy mina egna kläder (BH, trosor och sommarkläder främst) och göra koaffer. Jag vill även plugga amning och aktiekunskap. Det jobbiga är att jag inte vet vilket jag vill börja med samt att man måste ju komma in på utbildningar och att de börjar inte hela tiden. Därför är ju strökurser bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0