Tisdag

Här sitter jag och toksvettas medan alla andra fryser typ. Skulle kunna sitta ute hela dagen bara för att svalkas, men nope. Sitter längst in där ventilationen inte når riktigt så mycket som jag vill och vi har ingen fläkt heller (den har fått fötter).
Längtar efter den sista maj för då slutar jag jobba vilket betyder att jag kan ta en svalkande dusch och sitta ute på baksidan hur mycket jag vill och när jag vill innan bebisen kommer! Ska bli riktigt skönt. Tänkte försöka sy ett babynest då också när jag har tid för nu orkar jag inte riktigt... Tvättade bebiskläder igår och jäääklar vad mycket! Fick massor av kassar från min syrra så jag tror absolut att vi har så det räcker och blir över i storlek 50-56. Och om det inte skulle räcka så får vi väl åka och köpa mer, inte mer med det helt enkelt. Förhoppningsvis blir det en varm sommar där det räcker med tunn body och filt. 
 
Saker löser sig alltid i alla fall. 
 
 
Enbart de ljusa plaggen...
 
 

Kommentarer
Postat av: Mami

Hoppla hur mycket kläder va de inte där då... Då blir de inge mer små-kläder utan om nåt ska köpas så blir de större storlekar.. <3

2016-05-18 @ 13:54:55
URL: http://mayasmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0