Suck

Min telefon har sjungit på sista versen i ungefär 1 år nu och igår la den av ytterligare ett steg - den tog bort alla kontakter i min telefon. Gr8. Inte nog med att den stänger av sig när jag tar upp kameran, SnapChat, internet, ibland sms och ibland av lite annat utan nu ska jag vara utan nummer också, suck. Alla sms är ju kvar så några numren har jag, men inte resten. Är så trött på telefonen att jag inte ens är förvånad eller orkar bli arg på skiten. Den är tejpad och trasig så jag förväntar mig liksom inte att den ska fungera som vanligt. Får ladda den minst 3-4 gånger per dag. Längtar så efter en ny fungerande telefon... Min bindningstid går ju ut idag, men eftersom de inte informerade om att jag måste säga upp abonnemanget också när jag var inne och frågade i februari, så har jag såklart inte sagt upp det och måste betala för 3 månader till. Surt. Varken Telia eller Telenor verkade veta hur man böt opperatör och ändå behöll numret så det lär ju ta ett tag innan allt blir som det ska dessutom. 
 
Kanske inte verkar som en big deal, men i och med att vi går in i vecka 36 imorgon och jag behöver kunna få tag på Wiktor om något skulle hända så ÄR det en enormt big deal för mig att ha en telefon som jag litar på inte stänger av sig själv bara sådär. Den kan dö trots att jag har 75% batteri och jag får inte igång den igen om jag inte stoppar in laddaren och det fungerar inte att ha det så. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0