Dagarna rullar på

Var inte bara jag och Wiktor som hade huvudvärk igår verkar det som. Kanske för att solen kom helt plötsligt i helgen? Kroppen har inte hängt med och vant sig riktigt än vid värmen? Vi drack massor av vatten, men det hjälpte liksom inte. 
 
Efter jobbet så åkte vi till Marie och Thommie där Marie bjöd på lax, så gott! Vi satt även ute och åt vilket var första gången för i år, ÄNTLIGEN! På torsdag så tror jag nog att jag och Wiktor ska inviga våran uteplats med frukost. Det skulle vara så mysigt. 
Jag som försöker att inte planera in något på mina lediga dagar för att kunna vara med spontan samt vila fixar inte alltid det, så på torsdag tänkte jag lägga ett viltspår till Penny. Har blod och 2-3 klövar (HINT) och skogen en liten bit från mig är väldigt bra att köra i. Det borde bli lagom tycker jag. Frukost ute på altanen, gå och lägga viltspår, hem och fika/luncha i 1-2-3 timmar och sen gå spåret. 
 
 
Imorgon ska vi på en föräldrarkurs på MVC och sen besök hos barnmorskan för att lyssna på hjärtat och sånt. Ska bli spännande! Går redan in i vecka 35 imorgon och jag känner mig ganska så färdig med magen faktiskt. Mysigt att känna sparkar, ja, men jag är liksom trött på storleken, att jag sväller, ont när jag vänder mig i sängen osv. Det är okej, jag är klar. Men ja, 5-7 veckor kvar bara, puh. 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mami

Ååå vilket bra tips - på torsdag morgon ska vi också inviga nya möblerna i solskenet till frukost!
Mysigt att äta middag utomhus! <3

2016-05-03 @ 20:33:08
URL: http://mayasmatte.blogg.se
Postat av: Jessica R

Mysigt med fulle i solskenet 😍.
Njut av helgen och ledigheten!
Nog för att jag vill klämma o känna på bäbis men det är nog bra om jordnöten är kvar ett tag till. KRAM kram (stor till dig - liten till jordnöten) 😘

2016-05-04 @ 07:34:10
URL: http://venuswitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0