Skinande sol

Åkte hem en timma tidigare idag från jobbet och svängde förbi trädgårdsbutiken vi har precis vid oss. Hoppas att de får in lite mer grejer, men köpte i alla fall lite jord och frön för svartrötter (fattigmanssparris). Ska köpa en pallkrage sen och plantera i! Köpte även 3 potatisar och satte i en hink, så nu hoppas jag på det bästa. Det blir vad det blir helt enkelt. Satte även upp nya talgbollar till fåglarna och tog kort på uteplatsen! 


På framsidan blommar det! 


Mina tomater växer lite grann 


Tada! Vi funderar på att lägga en matta under allt och så får vi se om vi möblerar om. Jag tänker mig lite ljuslyktor och annat mys här ute ❤


Kommentarer
Postat av: Moster Jes

Ser riktigt mysigt ut! Och jag är riktigt avis att få ha en trädgård 😊

2016-03-31 @ 09:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0