Allt i ett

Mitt bloggande går verkligen upp och ner, vilket är okej! 
Men här kommer en liten bilduppdatering i alla fall från dagarna som gått. 
 
 
 
 
Vi gjorde picknick på altanen medan solen sken och det blåste som fan. Wiktor skruvade ihop utemöblerna (varför tog jag ingen bild på det?) 
 
 
Jag och Penny mös i soffan
 
 
Och jag fick en massor av saker virkade! Så skönt! 
Flera dagars ledigt var verkligen underbart! Kom till ro och kunde koppla av ordentligt.
 
 
Har suttit och knåpat lite på trädgården jag vill ha.. Försökt googla lite hur man ska sköta vad och sånt. Kanske hinner förbi Solgården på vägen hem och handlar ny jord och börjar? Vem vet? 
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Bild på hur det ser ut på altanen nu ellr??????? Hallå sämst

2016-03-30 @ 13:15:55
URL: http://fuckingfailuree.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0