Suck

Jag sover väldigt bra om nätterna faktiskt. Oförskämt bra för att vara gravid kan jag tycka, men jag är väldigt tacksam över att jag ändå får sova. Läser att många i junibebisargruppen inte får sova alls, har foglossningar osv så jag känner mig väldigt bortskämd, men alltså. Suck. Jag vill ha ut bebis nu. För även om jag får sova så är jag trött för att jag ligger och drar mig på morgonen för jag har inget att göra riktigt. 
Ser ju till att planera in något varje dag, men det sker oftast inte förrän vid lunch/eftermiddag så morgonen flyter iväg och jag somnar vid 23-tiden om kvällarna istället för 21-22-tiden. Och eftersom jag segar på morgonen så segar hela kroppen... Jag gillar att hålla igång. 



Kan ju åka iväg till centrum och sånt, men får skräcktankar om att vi ska få inbrott och någon snor Penny så jag är inte direkt lugn när jag är borta. Suck. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0