Måndag

God morgon! 
Har typ precis vaknat - igen. Vaknade vid 3 och sist jag kollade på klockan därefter var hon 5. Skönt att få somna om lite och inte ligga vaken bara sådär. 
Idag så ska jag äta lunch med mamma och Netlié! Så ska alldeles strax gå upp ur sängen och göra mig iordning (hon äter lunch astidigt). Vi åt hos Marie och Thommie igår och lämnade Penny där då vi alla trodde att en rask 2,5km promenad skulle göra susen för bebis men nix. Så istället för bebis-värkar har jag träningsvärk. 


Lite av det jag gjort till bebis! Förutom den svarta tröjan. 




På onsdag blir det ultraljud och på torsdag barnmorskan igen. Ställer in mig på att gå på dem samt att få bli igångsatt nästa vecka. Lika bra att sikta på det.. Och skulle jag bli igångsatt så är ju det toppen för då får jag ju faktiskt en tid och att det blir Danderyd och inte något annat sjukhus. Vill verkligen inte till något annat. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0