Friyay

Kort dag idag för min man! Han tog med Penny till jobbet imorse för hon ska med till landet över helgen med Marie och Thommie. Ifall bebis vill titta ut liksom. Till och med kassörskan på Apoteket trodde att det blir bebis i helgen, så jag hoppas att vi alla har rätt (haha).  

Eftersom Penny inte är ensam hemma så kan jag koppla av mycket bättre, så därför började jag dagen med frukost hos Erica på Viggbyholms Stationskafé! Mums!! 

Begav mig sen en sväng förbi Geggamojas utförsäljning, hittade lite grejer. Billigt för att vara Geggamoja, men dyrt ändå för att vara utförsäljning. 
Drog mig vidare till Täby C för att köpa lite av det som ska ner i BBväskan och tog en fika på Starbucks. 
Ska snart bege mig hemåt, men det är skönt att få komma ut lite nuförtiden. Blir tokig av att bara sitta hemma utan det här sociala. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0