Lördag

Här ligger jag och vilar lite. Penny ligger bredvid mig vilket är supermysigt ❤

Om en stund så ska vi åka och kasta massor av kartongen, plast, panta och sånt. Tänkte svänga in på ÖoB och köpa långa ljus till ljusstakarna så vi kan tända dem i kväll. Metin och Melissa ska komma över på middag och då vore det mysigt med ljus. 

Vi har plockat och håller på att städa så jag har även tagit lite bilder som ska upp sen! Visserligen bara på övervåningen än så länge, men det är mest för att det är kul att jämföra med före-bilderna. Även om det är lite kvar så behöver man påminnas om hur långt man har kommit.




Kommentarer
Postat av: Mami

Nästa gång jag kommer vill jag också ha en sån där mysfrukost!
Tack för att vi fick komma förbi idag!
Love you <3

2016-01-17 @ 20:50:33
URL: http://mayasmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0