Helgen!

Mamma kom hit i fredags för att sova över här. Wiktor åkte till landet och jag ville helst inte sova själv två nätter i rad, så min underbara mamma ställde upp för mig! Vi åt middag och gick igenom lite saker som hon fått och bara hade en trevlig kväll. Lördag morgon bakade jag hönökakor medan mamma tog ut tjejerna på en lite morgonpromenad. Brödet blev inte lika ljust (rågsikt är ju lite mörkt), men gott! Älskar lugna mornar utan stress. 
Efter frukosten tog vi en långpromenad på en timma i skogen vilket var harmoniskt för oss båda. 






Kommentarer
Postat av: Liselotte

Låter som en mysig helg!! 💖💖

2016-01-24 @ 22:39:41
Postat av: Mami

Tack för övernattningen - den gav både energi och mersmak! Ser fram emot när vi ses nästa gång <3

2016-01-25 @ 20:50:25
URL: http://mayasmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0