2016

Hello! 

Long time! 
Mycket har hänt sen sist, såklart. Ska blogga ordentligt sen på datorn tänkte jag och då lägga upp bilder från kameran. 
Renovering pågår men har varit lite på paus nu under julledigheten (vi behöver chilla), men idag så åkte det upp en dörr till vårt sovrum! Wiktor och hans pappa fixade den medan jag, mamma och Mats var på MoS och shoppade lite. 


För övrigt så ligger jag och kollar på Teen Mom för Wiktor är på bio med sina bröder. Kul att de gör något tillsammans, syskonskaran. Vi är väldigt tighta med varandra i min familj och umgås mycket så då blir det kul att se dem göra det också. Får se om jag somnar i soffan eller hinner gå och lägga mig innan han kommer hem. 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0