Vagn

Jag och Wiktor var och tittade på vagnar för någon vecka sen eftersom vi måste beställa i god tid tydligen. Så efter att vi provkörde och har kollat och donat så har vi i alla fall bestämt oss att vi ska ha en Bugaboo Donkey Mono. I grått. Den kommer ut nu 1 mars så då åker vi väl ut till Barkaby och beställer den. 
 
Jag hatar att vela så jag går oftast alltid på magkänslan eller första intrycket så mycket därav att det blev en åsna. Än så länge har jag inte fattat grejen med att byta barnvagn varannan vecka, men jag lär väl själv hamna där om ett tag. 
 
 
Den längst ner till höger är den vi kommer ha, fast med en liggdel till en början, såklart. Silvrig ram, stora däck och grått. 
Jag ville egentligen ha beige, men man kan inte få allt faktiskt.
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Beeebis Beeebis Beeebis!

2016-02-04 @ 14:40:15
URL: http://fuckingfailuree.blogg.se
Postat av: Mami

Det blir jättebra! 💕💕💕

2016-02-04 @ 21:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0