Mitten på veckan

Tjoho, mitten på veckan nu! 
Onsdag också vilket betyder ny vecka, alltså v.22. Tiden går sjukt långsamt, men men. 
Jag har sånt sug efter choklad, pannkakor och i förrgår hoppade även keso in i bilden.. Tror att det har med kalcium kanske? Jag är inte den som gärna tar ett glas mjölk bara sådär direkt. Och choklad för att det alltid hjälper mot allt. Alltid. Igår var även en sån dag där chokladsuget var enormt stort men det enda vi hade var Wiktors choklad med popcornsmak (vilket såklart inte passar mig) och förstå hur nära jag var till tårar när jag öppnar ett brev som jag fått och det visar sig att min älskade moster skickat en liten chokladbit? Lyckan var total!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0