Måndag idag!

Förut längtade jag efter måndagar för det innebar ju en ny vecka, men numera så är det onsdagar som är ny vecka och då blev måndagar plötsligt tråkiga igen. Det positiva är att nu är det bara 19 dagar kvar till Syfestivalen (haha). 
 
Träffade Elin och Hanna igår hemma hos Elin! Jättekul och mysigt att bara sitta och snacka och "catch up" med vart vi alla är i livet. Hanna har en dotter på 1,5 år, bor i radhus och ska börja plugga till hösten (jag skulle också kunna tänka mig att plugga igen faktiskt!), Elin ska flytta till en egen, nyrenoverad, lägenhet nu idag och jobbar för fullt och så jag. Ja, jag är väldigt nöjd med tillvaron jag med. Vi har alla uppnått många av våra mål vi har satt i livet, vilket känns riktigt jävla bra! Jag har haft som mål länge att bland annat äga mitt boende och ha ett bra fond-aktie-sparkonto och ja jag äger ju vårt hus med Wiktor samt att jag sparar varje månad i ett ISK-konto (blandat med aktier och fonder) samt ett annat konto. Det känns bra helt enkelt. Nästa mål är att vi ska ha en bil (vi ska kolla på en till våren). 
 
 
Nästa närmsta mål är att bjuda på en kanonbrunch! Tänker mig pannkakor, frukt, nybakade scones, marmelad, egengjord lemoncurd, kaffe, egenpressad juice, ägg, bacon och massor av mer. Får se när min mor kan *pik*. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mami

Haha ser jättesmarrigt ut och jag kan i princip varje helg utom kommande!
Skönt med all catch up!
Puss

2016-02-01 @ 11:11:55
Postat av: Liselotte

Den frukosten förväntar jag mig när vi kommer för en Mys - helg!!! Kram 💖

2016-02-01 @ 19:45:14
Postat av: Jes

Vadå..... bara mamma?!?!? Men jag då? Och de andra? Londongänget längtar efter lite Catch up tid vi oxå 😍😘😙👭

2016-02-01 @ 21:16:45
Postat av: Big sis

Mamma?!? Men hallå, jag då?!? Jag vill oxå!! 😍❤️

2016-02-01 @ 23:44:34
URL: http://angeliica.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0